Service-aanvraag Zederik

Huurders vanuit de gemeente Zederik
U heeft een service-aanvraag? Meldt u deze aanvraag dan op werkdagen via telefoonnummer (0347) 32 49 00. Ook buiten kantoortijden kunt u voor dringende reparaties, die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, bij ons terecht. U maakt weer gebruik van bovenstaand telefoonnummer nummer en volgt nauwkeurig de instructies op van het antwoordapparaat. 

Welke reparaties vallen binnen het servicecontract?
Twijfelt u of uw serviceaanvraag binnen het servicecontract valt? Dan kunt u dit nakijken in onze Onderhoudswijzer. Heeft u een servicecontract maar uw serviceaanvraag valt niet binnen dit contract, dan kunt u ervoor kiezen zelf de reparatie uit te voeren. Laat u een allround servicemedewerker van Omnivera GWZ de reparatie uitvoeren, dan ontvangt u een rekening.

Aanmelden servicecontract
Heeft u geen servicecontract maar u wilt na het lezen van de Onderhoudswijzer gebruik maken van de voordelen van het contract? Meld u zich dan aan! U betaalt € 7,- per maand voor een servicecontract en eenmalig een bedrag van € 30,- als instapbijdrage.

Onderhoud CV 
Regelmatig ontvangen wij telefoontjes over storing aan cv installaties. Controleert u voordat u belt eerst de volgende punten:

  • staat de gaskraan open
  • staat er stroomspanning op uw cv-ketel
  • brandt de waakvlam
  • heeft de verwarming voldoende waterdruk
  • is de verwarming ontlucht
  • zijn alle kranen dicht

Werkt na controle van al deze punten de verwarming nog niet? Bel dan rechtstreeks naar firma Paans, telefoonnummer (030) 261 01 11. Zij zorgen voor reparatie. 

let op:
Blijkt dat u geen controle heeft uitgevoerd en de klacht hierdoor is ontstaan, zijn de kosten die de firma Paans maakt voor uw rekening.  

Delen: